mandag 23. september 2013

Hei igjen!



Etter en lengere pause fra matbloggingen har jeg planer om å ta det opp igjen. Siden sist har jeg flyttet til Oslo og tilbragt et halvt år i den fantastiske byen Cape Town. 
Det har vært et år preget med lite kokkelering, men tiden, spesielt i Cape Town har likevel bestått av MYE god og inspirerende mat. Anbefaler en tur dit for alle foodies, helt fantastisk!
Som mange andre er jeg opptatt av mat og kosthold og hvordan dette påvirker kropp og sjel...

Det er store diskusjoner i media og mange har ulike meninger om hva som er sunt og ikke. 
Jeg er ingen ernæringsfysiolog, for meg er det viktigste å spise det jeg føler er bra for meg. Jeg ønsker å være frisk og leve mest mulig optimalt og har derfor fått en større og større interesse for "sunnere" og mer naturlig mat, dette vil nok også prege bloggen fremover...
Det viktigste er å ta beviste valg, men også å kunne nyte;) 

Håper å kunne inspirere til mer matglede!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar